АСИСТЕНТ ВЧИТЕЛЯ

Основне завдання асистента вчителя – допомога вчителю у забезпеченні особистісно-орієнтованого, індивідуального підходу в освітньому процесі, зокрема у створенні ІПР для дитини з ООП.

ФУНКЦІЇ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ

Організаційна:

  • допомагає в організації навчально-виховного процесу в класі з інклюзивним навчанням;
  • надає допомогу учням з ООП в організації робочого місця;
  • проводить спостереження за дитиною з метою вивчення ЇЇ індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів і потреб; допомагає концентрувати увагу, сприяє формуванню саморегуляції та самоконтролю учня;
  • співпрацює з фахівцями, які безпосередньо працюють з дитиною з ООП та беруть участь у розробленні ІПР;
  • забезпечує разом з іншими працівниками здорові і безпечні умови навчання, виховання та праці
  • веде встановлену педагогічну документацію.

Навчально-розвиткова:

  • співпрацюючи з учителем класу, надає освітні послуги, спрямовані на задоволення освітніх потреб учнів;
  • здійснює соціально-педагогічний супровід дітей з ООП, дбає про професійне самовизначення і соціальну адаптацію учнів;
  • сприяє розвитку дітей з ООП, поліпшенню їхнього психоемоційного стану;
  • стимулює розвиток соціальної активності дітей, сприяє виявленню і розкриттю їхніх здібностей, талантів, обдарувань шляхом їхньої участі в науковій, технічній, художній творчості;
  • створює навчально-виховні ситуації, атмосферу оптимізму та впевненості у своїх силах і майбутньому.

Діагностична:

  • разом із групою фахівців, які розробляють ІПР, вивчає особливості діяльності і розвитку дітей з ООП, оцінює навчальні досягнення дитини;
  • оцінює виконання ІПР, вивчає й аналізує динаміку розвитку дитини.

Прогностична:

  • на основі вивчення актуального і потенційного розвитку дитини бере участь у розробленні ІПР.

Консультативна:

  • постійно спілкується з батьками, надаючи їм необхідну консультативну допомогу;
  • інформує вчителя класу і батьків про досягнення дитини.