Нововведення в організації інклюзивного навчання

У зв’язку з прийняттям постанов Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. №957 “Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання в закладах загально середньої освіти” та від 28 липня 2021 р. №769 “Про внесення змін до постанови КМУ від 10 квітня 2019 р. №530” та набрання їх чинності з 1 січня 2022 року в школах та садочках Рогатинської та Букачівецької територіальних громад організовано та проведено у січні 2022 року 38 засідань команд психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами. Відтепер створення інклюзивних класів та розподіл освітньої субвенції здійснюватиметься за рівнями надання підтримки. Командою за участю фахівців ІРЦ визначено категорії освітніх труднощів та рівень підтримки в освітньому процесі учням з особливими освітніми потребами для яких організовано інклюзивне навчання. При визначені рівня підтримки враховано складність порушень учня, а також кількість годин додаткових психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (допомоги). За результатами засідань команди переглянули та оновили індивідуальну програму розвитку учня з особливими освітніми потребами. Школи та садочки продовжують працювати в системі АС “ІРЦ”, формують індивідуальну програму розвитку в електронному вигляді (згідно з інструкцією) та прикріплюють до висновків про комплексну оцінку особи з особливими освітніми потребами. Нововведення посилюють співпрацю між закладами освіти та ІРЦ.  Дякуємо колегам та батькам за важливу роботу.