Адаптивний карантин з 24 лютого

Відповідно до постанови КМУ №104, з 24 лютого до 30 квітня 2021 року на всій території України запроваджено адаптивний карантин.

Міністерства освіти і науки оприлюднено рекомендації МОН, які роз’яснюють особливості роботи під час адаптивного карантину з 24 лютого і наголошує на пріоритетах роботи закладів у цей період.

З 24 лютого на території України встановлюється “жовтий” рівень епідемічної небезпеки, відповідно до якого, зокрема, забороняється: 

  • відвідування закладів освіти здобувачами освіти у разі, коли на самоізоляції через контакт з пацієнтом з підтвердженим COVID-19 перебуває більш як 50% здобувачів освіти та персоналу закладу;
  • проводення в закладах освіти масових заходів (вистави, свята, концерти) за участю здобувачів освіти з більш ніж однієї групи (класу) та за присутності глядачів (відвідувачів);
  • проводення масових (культурних, спортивних, наукових, освітніх, професійних тематичних та інших) заходів за участю більше однієї особи на 4 кв. м. площі будівлі або території (якщо захід проводиться на відкритому повітрі) або наповненістю залів понад 50% місць у кожному окремому залі.

У разі встановлення на території регіону “червоного” рівня забороняється відвідувати заклади освіти незалежно від форми власності її здобувачами, крім здобувачів закладів дошкільної освіти, спеціальних закладів освіти та учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти.

МОН рекомендує вжити невідкладних заходів, спрямованих на збереження здоров’я дітей та належну організацію освітнього процесу.

Пріоритетом організації функціонування закладів освіти залишається неухильне дотримання протиепідемічних заходів, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 22 серпня 2020 року № 50.

У випадку організації навчання з використанням технологій дистанційної освіти, заклад освіти має діяти в інтересах дитини. Організація освітнього процесу має забезпечувати:

  • регулярну та змістовну взаємодію вчителів з учнями;
  • повноцінну участь в освітньому процесі осіб з особливими освітніми потребами з обов’язковим урахуванням індивідуальної програми розвитку;
  • регулярне відстеження результатів навчання учнів;
  • за потреби надавати їм підтримку в освітньому процесі;
  • для учнів, які не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин, забезпечити використання інших засобів комунікації, доступних для учнів – телефонного, поштового зв’язку тощо.